تبدیل ایران به قطب صنایع نظامی در متطقه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با بیان اینکه نیروی هوایی هرگونه دست‌درازی را با قاطعیت پاسخ می‌دهد، گفت: امروز ما به قطب صنایع نظامی در منطقه تبدیل شده‌ایم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ خلبان منصور محمدی امروز به‌ عنوان نخستین سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به مناسبت 19 بهمن‌ماه روز نیروی هوایی شیراز اظهار داشت: امروز سامانه‌های الکترونیک، سیستم‌های جنگ الکترونیک و راداری، بمب‌های هوشمند و لیزری به دستان پرتوان فرزندان ملت در نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و بدون کوچک‌ترین نیازی به دیگر کشورها به بالاترین سطح تکنولوژی رسیده است.

وی افزود: نیروی هوایی با همکاری ارتش با دانشگاه‌های کشور قابلیت تولید مدرن‌ترین تسلیحات دفاعی را دارد و بر خلاف دوران پیش از انقلاب که تنها مونتاژ صنایع نظامی در ایران وجود داشت امروز ما به قطب صنایع نظامی در منطقه تبدیل شده‌ایم.

محمدی اضافه کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا که در هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌های اقتصادی سرخورده شده تمام تلاش خود را در عرصه ناامیدسازی ملت و ایجاد بدبینی متمرکز کرده است و از این رو خانواده بزرگ نیروی هوایی ضمن هشدار به دشمن با قاطعیت اعلام می‌کند با همراهی با آحاد ملت به طور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و سایر عرصه‌های مشارکتی حضور خواهد یافت.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با بیان اینکه هواپیماهای جنگی صاعقه به طور کامل و بدون کمک هیچ کشوری در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: عقابان تیزپرواز هوایی تاکنون آب و خاک و آسمان کشور را پاس داشته و در تمام شرایط با هوشیاری و تیزبینی کامل، مجال هرگونه تعرضی را از کج‌اندیشان سلب کرده‌اند.

وی افزود: امروز نیروی هوایی ارتش خوشنامی و پیشگامی را به‌عنوان مدال افتخار اهدایی فرمانده معظم کل قوا بر سینه خود آویخته است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نیروی هوایی پیش‌قراول نیروهای مسلح در وحدت و همدلی با رهبری است و این برای نیروی هوایی یک افتخار جاودانه محسوب می‌شود.

محمدی اضافه کرد: در نظریه‌های مربوط به انقلاب اسلامی، ارتش نقش مهمی داشته و پیوستن ارتش به انقلاب و بیعت فرماندهان نیروی هوایی با امام امت آخرین ضربه را به رژیم شاهنشاهی وارد کرد.

به گفته وی، یکی از فعالیت‌های مهمی که در هشت سال دفاع مقدس در نیروی هوایی آغاز شده و تاکنون نیز ادامه یافته، آموزش کارکنان متعهد و ولایت‌مدار است.

وی ادامه داد: کارکنان فنی نیروی هوایی که قبل از انقلاب اجازه نداشتند حتی به برخی قطعه‌ها دست بزنند، پس از پیروزی انقلاب با اراده محکم به خودکفایی در تولید تسلیحات نظامی دست یافتند.

محمدی ابراز داشت: نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب با اراده‌ای محکم، هواپیماها را تعمیر و راه‌اندازی کردند و در این راه ابتکارهای بسیاری به خرج دادند و هواپیماها را با انجام تعمیراتی در موشک‌های زمین به زمین و زمین به هوا تجهیز و کمبودهای ما در زمان جنگ را برطرف کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا